Dec 12 2008

Ramsay Vs Today

Published by at 2:43 pm under Ramsay In Australia

Gordon Ramsay, interviewed by Channel Nine Australia breakfast show hosts Karl Stefanovic and Lisa Wilkinson in the midst of a controversy about swearing on TV that was prompted by his shows. The result was as you’d expect (and perhaps as the network intended?) Heavily edited highlights of a 12 minute interview.

Duration : 0:2:14


25 responses so far

25 Responses to “Ramsay Vs Today”

  1. phantomstriker123on 12 Dec 2008 at 2:43 pm

    Yeeaaah, go Ramsay
    Yeeaaah, go Ramsay

  2. keifu22on 12 Dec 2008 at 2:43 pm

    Ramsays awsome,fuck …
    Ramsays awsome,fuck the ing ers who don’t like him

  3. thematrixmaster2008on 12 Dec 2008 at 2:43 pm

    ramsey yeah he …
    ramsey yeah he might be one great chef but he is a total jock with attitude who needs a wake up call

  4. DjHopies07on 12 Dec 2008 at 2:43 pm

    Ramsey Is Ace
    Ramsey Is Ace

  5. ThirstyonThursdayon 12 Dec 2008 at 2:43 pm

    hahaha “would you …
    hahaha “would you stop in around?”

  6. doctortwylaon 12 Dec 2008 at 2:43 pm

    Lol.. i love how he …
    Lol.. i love how he said what i have always thought about her. Except he suggented she might be stupid.. Yeah Ramsey.. she is .. you didn’t get a crap iterview.. that’s just her… i see her every morning and do it… Turn over! Even the Kosh is better than this mole lol

  7. mendipsforthlin20on 12 Dec 2008 at 2:43 pm

    Bet you we can all …
    Bet you we can all be ‘s sometimes. Ramsay of camera is a great bloke. I’ve met him a few times through work and he is a firm but fair man who loves to work his balls off everyday.

  8. UKPatriotsFanon 12 Dec 2008 at 2:43 pm

    WHAT A RUDE !
    WHAT A RUDE !

  9. Velascaon 12 Dec 2008 at 2:43 pm

    Does she swear at …
    Does she swear at the end as well?

  10. scales4001on 12 Dec 2008 at 2:43 pm

    Love him!!!!!!!!!!! …
    Love him!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. endlessrskieson 12 Dec 2008 at 2:43 pm

    dont know where ur …
    dont know where ur gettin ur info, but wutever, u could be right with all the ridiculous media nowadays

  12. RiuvGuitaron 12 Dec 2008 at 2:43 pm

    Actually, he didn’t …
    Actually, he didn’t cancel the show at all.

  13. Autopenguinon 12 Dec 2008 at 2:43 pm

    Couldn’t have put …
    Couldn’t have put it better myself 🙂

  14. gggggaaaaarrrrryyyyyon 12 Dec 2008 at 2:43 pm

    Love him or loath …
    Love him or loath him…the mans a talent,…..bit of a at times,but thats what makes him compulsive viewing!!..he does’nt give a ….good for him.

  15. mycatpatchon 12 Dec 2008 at 2:43 pm

    that so funny, he …
    that so funny, he swears on morning telly, that wicked

  16. endlessrskieson 12 Dec 2008 at 2:43 pm

    hells kitchen was …
    s kitchen was cancelled in the states cuz Gordon was sick of all the promotion he had to do to keep it running, a quarter of the show was to exploit and exaggerrate his personality, he didnt like that

  17. RonnieTalamaivaoon 12 Dec 2008 at 2:43 pm

    How?
    How?

  18. endlessrskieson 12 Dec 2008 at 2:43 pm

    love gordon, i just …
    love gordon, i just hate how everyones makin him look like a sellout

  19. omarrenon 12 Dec 2008 at 2:43 pm

    plain and simple, …
    plain and simple, MY CHANNEL IS ON THE WAY TO BECOMING THE MOST POPULAR CHANNEL EVER IN THE HISTORY OF YOUTUBE. STUDIES HAVE SHOWN THAT THE APPROVAL RATING OF PEOPLE AFTER VISITING MY CHANNEL IS TWICE AS HIGH AS OUR CURRENT UNITED STATES PRESIDENT AND THREE TIMES AS HIGH AS HEATH LEDGER ON HIS DEATH BED. AHHHHHH, TOO SOON??? IT, ITS CALLED SELF PROMOTION ES!!!!!!!!!!!!!!

  20. artharmonic75on 12 Dec 2008 at 2:43 pm

    Especially the …
    Especially the chick, Lisa.

    She is the biggest noob, Gordon referred to her as stupid…haha.

    Yes Gordon your right, she is a stupid lil .

  21. artharmonic75on 12 Dec 2008 at 2:43 pm

    Fukin stupid geek …
    in stupid geek journos !!

  22. SpiralGalaxy1on 12 Dec 2008 at 2:43 pm

    I was thinking the …
    I was thinking the same thing. He probably did a few lines with his cup of espresso.

  23. vodkalatteon 12 Dec 2008 at 2:43 pm

    i guess working in …
    i guess working in a high-pressured place (kitchen) and having to move fast all the time, standing still is not easy. i used to be a waitress and when i dine out, i feel the need to just do something. its just habits.

  24. pinkies02on 12 Dec 2008 at 2:43 pm

    Haha! Oh, that’s …
    Haha! Oh, that’s funny.

  25. NoamTubeon 12 Dec 2008 at 2:43 pm

    why does Gordon …
    why does Gordon fidget so much when he stands? He just can’t seem to keep still for a second.

Trackback URI | Comments RSS

Leave a Reply


Munchbrother Stats