Dec 12 2008

Slow Roasted Lamb Shanks with Garlic and Rosemary

Published by at 11:14 am under Lamb-Shanks

This is simply the easiest and most flavorful way to enjoy lamb. This cut is also the most affordable, which makes it a great choice for entertaining. Moist, fragrant and falling off the bone, this recipe should be a regular in your fall/winter dinner repertoire.

Duration : 0:3:38


23 responses so far

23 Responses to “Slow Roasted Lamb Shanks with Garlic and Rosemary”

  1. Canm4on 12 Dec 2008 at 11:14 am

    Where did your …
    Where did your order your lamb?

  2. KOOLANCE720on 12 Dec 2008 at 11:14 am

    I WOULD EAT THIS …
    I WOULD EAT THIS EVERY DAY. I ORDERED AN ENTIRE LAMB. 4 racks of lamb 6 chops, 4 legs of lamb and ground lamb. I cant wait till it arrives cause im making me some roasted lamb shank.

  3. TheDorkVarietyon 12 Dec 2008 at 11:14 am

    my husband will …
    my husband will probably like.. love you more than me after this

    🙁

  4. svtcontouron 12 Dec 2008 at 11:14 am

    Cast iron skillets …
    Cast iron skillets would probably be ideal for this

  5. baxmonstertrakon 12 Dec 2008 at 11:14 am

    i must comment on …
    i must comment on the fact that you used protective foil with your skillet-well it is good because to cook bulky meats for long hours using skillets really damages it and i’ve lost many a pots doing so…they really look ghetto now lol

  6. MuiMuiOoon 12 Dec 2008 at 11:14 am

    Ok im a woman and i …
    Ok im a woman and i take my clothes off and leave them on the floor!!!!!

    omG my bf just broke up with me! i am soOOo sad! 2 get back at him i will strip on webcam GR

  7. GemmBakkoon 12 Dec 2008 at 11:14 am

    Excellent!
    Excellent!

  8. Cimberly5on 12 Dec 2008 at 11:14 am

    Thanks for your …
    Thanks for your wonderful feedback. LOL

  9. fibreoptikon 12 Dec 2008 at 11:14 am

    that’s what I’m …
    that’s what I’m gonna do 🙂

    if you guys never tried it… make a red wine/rosemary reduction for this. I know it sounds like something for a steak dinner but trust me, it’s awesome with lamb too!

  10. fibreoptikon 12 Dec 2008 at 11:14 am

    you mean… really …
    you mean… really really REALLY loved it? >:)

    did she give you a BJ after?

  11. fibreoptikon 12 Dec 2008 at 11:14 am

    well thought out… …
    well thought out… LOL!

    it’s like the simplest recipe ever! the whole point is that there is little to no thinking involved! hehe

  12. aleksceeon 12 Dec 2008 at 11:14 am

    cooking this now as …
    cooking this now as i type 🙂

  13. Progfan1978on 12 Dec 2008 at 11:14 am

    I am definately …
    I am definately gonna try this. Thanks for uploading this.

  14. Cimberly5on 12 Dec 2008 at 11:14 am

    Hey Chef,
    Very …

    Hey Chef,
    Very well thought out recipe! I can’t wait to give this a try! Thanks so much for the video. Great job!
    Gary

  15. Superjumpmasteron 12 Dec 2008 at 11:14 am

    I just had this …
    I just had this last night I made it myself and my friends kept asking how are you making this its so tender and moist and It taste great. THANKS A TON FOR THIS VIDEO . I AM A LAMB PERSON I JUST EAT LAMB . YOU SHOULD DO ONE ON A CROWN OF LAMB

  16. zaster79on 12 Dec 2008 at 11:14 am

    What a great way to …
    What a great way to cook lamb. I cooked it for my wife and she loved it, I mean realllly loved it.

    Thanks

  17. stripedchairon 12 Dec 2008 at 11:14 am

    looks good
    looks good

  18. reciproheaton 12 Dec 2008 at 11:14 am

    I’m loving it! I …
    I’m loving it! I served this to my gf and she still doesn’t believe I cooked this! Thx alot

  19. seks03on 12 Dec 2008 at 11:14 am

    Gonna try this …
    Gonna try this tomorrow, thanks for the video, this really helped

  20. foodwisheson 12 Dec 2008 at 11:14 am

    go ahead
    go ahead

  21. aussiedownundermanon 12 Dec 2008 at 11:14 am

    hmmmm looks ok but …
    hmmmm looks ok but a bit dull, imo should serve it on mashed spuds and used juices for a nice red wine gravey.

  22. factfinder99on 12 Dec 2008 at 11:14 am

    Looks awesome ,will …
    Looks awesome ,will definitely try it.
    Thanks

  23. jmaros15on 12 Dec 2008 at 11:14 am

    I think your on a …
    I think your on a winner, Iam try it
    the first chance i get. Thank you

Trackback URI | Comments RSS

Leave a Reply


Munchbrother Stats